Friday, April 14, 2006

Kehidupan Baruku...



Assalamualaikum...

Dah lama tak tulis blog ni...for our information..pada 1 April 2006 segala-galanya dah selesai.. dan i dah selamat jadi isteri pada Baharon Iskandar Samad. My hubby tersayang... kadang-kadang terasa mcm mimpi, tapi itulah realitinya.. alhamdulillah.. Segala-galanya berjalan lancar.
1 April 2006 (Sabtu) pukul 3.30 petang. Dengan sekali lafaz yang merubah status diri aku. Alhamdulillah... aku dah jadi isteri orang.. aku tengok muka mak happy..terharu.. mungkin terharu sebab aku dah jadi isteri orang dan terharu sebab selain dia...ada orang yang akan jaga aku. Dan suka kot sebab dapat menantu.. lebih-lebih lagi aku memang tak de adik beradik lelaki cuma 2 orang je. Kenduri kawin memang penat... betul kata photographer aku (Jaggat) bukan mudah untuk menguruskan majlis sebesar ini.

Masa kenduri aku tak rasa yang aku ni dah jadi isteri...tapi bila hari kedua...baru aku dapat rasa yang aku ada tanggungjawab.. My hubby tersayang.. alhamdulillah... layan aku dengan cukup baik..lebih baik dari sebelum kami diijabkabulkan..

No comments: