Tuesday, May 09, 2006

HARI KE-38 SEBAGAI ISTERI BAHARON ISKANDAR (MY HUBBY TERSAYANG)


Aku baru je bersemangat nak tulis blog ni.. dah bos aku datang mintak buat paperwork dia.. tensen tul aku.. geram aku..geram.. Banyak plak keje aku hari ni. Haru betul la.. Dahla aku nak kuar jap lagi ni.. adeeehh...

Hari ke-38 aku jadi isteri... memang aku tak sempat nak tulis blog nih. Dan Semalam 8 Mei 2006 aku terbaca satu blog Ku Lagukan Kisah Biasa.. Wah..aku jadi semangat nak tulis blog nih.. setiap kata-kata ..setiap cerita yang ditulisnya... seolah-olah aku membaca kisah diri aku sendiri. Terasa itulah cerita aku..cerita hidup aku sejak bergelar isteri.. aku rasakan sendiri kebahagiaan yang ditulisnya.. aku rasakan cinta yang diagungkannya.. dan aku rasakan kasih sayang yang dirasainya.. Dan hari ini pagi ini aku teringin menulis apa yang aku rasa..apa yang aku alami... Walaupun aku tak leh tulis camana menarik cara dia tulis.. Welcome Ayzan kawan chat terbaru aku.. nice-nice-nice knowing u... (ko tegur-tegurla cara aku tulis ya...)

Allhamdulillah.. so far aku jalankan tanggungjawab aku kira okla kot. Sedaya upaya, dengan sepenuh hati aku..dengan sepenuh jiwa raga aku.. aku cuba jadi isteri yang membahagiakan hubby aku.. (Abang....Sayang harap abang hargai setiap apa yang sayang buat untuk abang...)

Pagi tadi aku bangun lewat sikit dari biasa.. selalu pkl 6.00 aku dah bangun.. tapi pagi ni seronok sangat tido alarm menjerit pun aku matikan. Abang pun sama.. dia lagi la selagi aku tak bangun selagi tu dia takkan bangun aku dah tahu sangat `peel' dia and selagi aku tak kejutkan dia.. selagi tu dia takkan bangun. Tapi pagi ni dia yang kejutkan aku.. Aku ingat dia nak bangun dulu.. rupanya dia dah bangun dok birai katil..pastu dia dah kejutkan aku..dia leh menyendeng dan tido balik sambil peluk aku.. Sayang...sayang abang...ummmuah! Abang peluk aku kuat-kuat... cium dahi aku..cium mata aku..cium pipi aku.. dia suka buat aku cam baby tembam 2 tahun.. to be continue.. aku nak wat keje dulu... nanti bos aku jeling aku plak (walupun bos aku baik giler....) ada masa aku continue.. bubai..

1 comment:

Aku Bukan Bidadari said...

Wei..terharu terharu..makasih letak nama aku..ekekeke