Friday, June 09, 2006

Aku Nak Cakap..Tapi...

Long Er dah tinggalkan Long Er... dia lari... lari demi kepentingan kekasih hati... Long Er nak Guo Er hidup.. sebab tu dia tinggalkan Guo Er.. Tapi drama Condor Hero malam tadi jadi tak best tengok.. sebab aku tengok sorang.. Yon tido aarrr... aku malas kejutkan dia.. sebab dia tak berapa nak sihat.. selsema.. pening.. nak demam katanya.. aku sian kat dia..so aku tak kejutkan dia tengok sekali ngan aku.. so.. malam tadi panggung tak meriah.. sebab penonton cuma sorang! Abang.. bangunla.. bukak mata.. sayang boring tengok tv sorang.. naper mata abang pejam.. Aku rasa nak peluk Yon.. tapi klu aku peluk.. mesti dia terjaga.. so aku biarkan jer la.. tapi aku terus rasa tak dipedulikan.. aku terus rasa tersisih... aku terus rasa Yon tak sayang aku (terukkan aku??) memang kesensitifan aku ni dah sampai tahap maksimum aku rasa..

Abang... naper abang tido.. tak pedulikan sayang... (aku nak cakap..tapi tersekat kat kerongkong jek)
Abang... pelukla sayang.. kita tengok tv sama-sama... (aku nak cakap.. tapi tersekat gak kat kerongkong)
Abang... abang dah tak sayang sayang lagi ke... (aku nak cakap.. tapi tak terkeluar jugak..)

Relevan ke apa yang nak aku cakap tu..? Padahal hubby aku tak sihat....

7 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

Oiiitt citer per ko tengok weii..citer cino..ekekeeee

Lan Rambai said...

Hubby awak tu selalu tido tak baju kot sejak kawin ni ekeke.. tu yg tak sihat tu...

PuteriSatu said...

AĆ” la...aku tengok Condor Hero.. Best giler citer dia...

Ya ke lan ...maybe la kot..

Aku Bukan Bidadari said...

lanrambai - nyibokkk jer orang pompuan nk citer.. wuuuuuuuuuuu

PuteriSatu said...

weh ..Lan Rambai ni sape ek.. aku tak kenal aar..

Aku Bukan Bidadari said...

Woiitt tak kenal..jadi kwan ler..biar ramai kawan takper..tapi jgn ramai suami ekekeee

PuteriSatu said...

Jadi kawan no problem..no hal.. komen jangan tak komen...