Thursday, June 08, 2006

Kecohnyerrr.... Tensionnyerr...

Tak tahu naper.. kat ofis petang ni.. saat ni.. kecohnyerr... rimas aku... bila semua bos balik.. cam ni la jadinyerr... itu nak.. ini nak... tak leh ke klu nak mintak itu..nak mintak ini.. cuba la bawak relek-relek sikit.. jangan kelam kabut.. tak faham aku...

Yang pasti hari ni aku tak de mood aarr.. sakit perut.. dia dah datang aarr.. tepat 8 hb tak lewat tak cepat... pandainyer dia kan...

Tak per la..maybe lum rezeki lagi kan.. maybe tuhan nak beri ruang untuk aku bermanja-manja dengan Yon lagi kan.. Sayang abang... sayang sangat-sangat.. sayang tahu abang pun sama..
Yang pasti aku akan sentiasa berdoa agar dipermudahkan segala-galanya... agar kasih sayang antara aku dah suami bertambah dari hari ke hari..sampai akhir hayat kami...

No comments: