Friday, July 14, 2006

Tak Tahu Nak Tulis Apa Aarrr...

Naper hari ni blur semacam jek...tak tahu nak tulis apa...

9 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

apsal blur?

PuteriSatu said...

abb:- entahla aku tak tahu naper blur semacam jek... rasa cam kelam kabut je aku nih hari nih...padahal keje aku takla banyak sangat....naper ntah...

ontahsapo said...

tak tau apa nak tulis, kau taip jer.. senang...

PuteriSatu said...

os : nak taip ape..kalu dah tak tahu...ontah apo-apo kang aku taip kang...ada plak yang tak sanggup nak baca....

akimanikki said...

kjebfwk;ejfb
iledbl;irhgierugb
oquirghqjfg;orghq;oe
ljrfgho9583c985
;xmci4r@08hr@108
iwqu4cron4u

puisi terindah
keluhan jiwa blur.

Ayu said...

kdg2 mmg camtuh.. idea tak dtg lagi tuh hehehe gi jemput dia dtg..okeh?

yus said...

kalau takde idea, takpe puteri..stop dulu.Hehe...saya pun selalu cam tu.

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

ermm..mesti mood cuti dh spai kut..hehehe

PuteriSatu said...

aki : thanks....puitis sungguh puisi ko nih...

Ayu : dah..aku dah jemput dah pun..

Yus : emm itu ler...dah ok dah..

Lyzz : agaknyer la...esok aku nak balik kg...windu kat mak aku....