Tuesday, August 15, 2006

12 & 13 Ogos 2006 (Sabtu & Ahad)

12 Ogos 2006 (Sabtu)

- Pegi Kenduri Kawin – Tak berapa nak semangat sebab Yon tak pegi dia keje…
Tapi kena pegi gak sebab member ofis…

- Balik rumah pukul 3 Yon dah sampai umah….

- Malam – Seronok bergurau senda…Yon tak main futsal…

- Masuk tido pukul 12 (Tapi tido pukul 1.30…)


13 Ogos 2006 (Ahad)

- Tak ke mana-mana just bergurau senda kat umah gak…

- Masak-masak
Pagi masak Bihun Goreng – Tengahari masak ayam masak sambal, goreng taugeh
ngan, udang masak lemak cilia pi ngan sambal belacan- Petang masak cucur
labu – Yon 1st time makan…dia kata..dia tak pernah makan cucur sesedap tu
(Ayat bodek)…mueheheh….)

- Makan-makan

- Bergurau senda, usik-usik, peluk-peluk, cium-cium…muehehhe..

- Malam…tengok tv…

- Masuk tido pukul 11.15
(Tido pukul 11.15…zzzzz dua-dua orang tak sedar apa….)

16 comments:

marlinabaharom said...

fuiyo..sioknya asyik bergurau senda yer! kalo ada anak, nak bergurau senda pun kena ada timing tau!

elly said...

hehehehe...syoknye dia...teruskan....gurau bawa bahgia....hehehe

PuteriSatu said...

marlina : muehehe...itu lerkan...tak per la...dulu2 kan dah jenuh2 dah bergurau senda kan...muahahha....sekarang giliran jaga anak la plak..itu kan pusingan kehidupan tuh...

elly : muahahha...aá..bawa bahagia besh..besh...

alinlai said...

ehhh menu kita sama la...bihun goreng do pagi ahad :)

alinlai said...

ralat:
do = di

alinlai said...

ralat:
allo tuan puteri...tajuk N3 ni 'satu' ka 'sabtu'?

PuteriSatu said...

alin : sabtu ler...aku tak perasan.....sama la kita....bihun goreng di pagi ahad....

PuteriSatu said...

alin : dah..aku dah betulkan dah spelling tu....muahahah

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

amboii..byk ko pyer bergurau senda erkk..muahaahaha..layannnnzzzzz

PuteriSatu said...

lyzz : eh mesti..hidup berumahtangga mesti bergurau senda....enjoy with my maried life...happykan diri...buat apa saja...janji bahagia...alhamdulillah walau dah 4 bulan lebih kawin..aku tetap rasa cam pengantin baru tau...muahaha..itula nikmat perkahwinan...alhamdulillah..

Faridt said...

cite depa ni adik beradik dgn cite'aku bukan puteri'. nak cite kearah tu aje.simpan2lah..:)

Faridt said...
This comment has been removed by a blog administrator.
PuteriSatu said...

farid : loooorr....tak fahamla..ke arah tu aje tu apa..tak faham aar....jelaskan sikit...

Dk said...

uwaaa ada gak msg yg didelte... huhuhu... semoga bahagia... menarik..

PuteriSatu said...

dk : entahla...tak tahula naper ada komen kena delete ...tak tau la naper...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

k earah tuhh...aku bkn bidadari la..bkn puteri..heheheeh...