Tuesday, August 08, 2006

Mood Yang Memang Tak Berapa Stabil...

Hari ni …Pagi ini…seperti yang aku jangka-jangka kan….dan merujuk pada entry aku last week…memang member aku confirm pregnant 6 minggu…dan seperti yang aku jangkakan jugak…aku dah tak de geng lagi…dia dah berjaya mem`pregnant’kan diri dia…dan hari ni menambahkan ketiadaan mood aku….Walaupun aku gembira dengan berita itu…aku bersyukur dia pregnant…dan aku mendoakan segala-galanya selamat untuk dia…bersyukur ada rezeki dia….tapi aku tetap sedih…tetap frust…walaupun aku akan kata kan aku perlu bersabar….tuhan dah janjikan hikmahnya untuk aku….dan seperti semalam…aku tetap bersedih….bibir senyum dan ketawa…tapi hati aku…tuhan yang tahu….apa pun..aku malas nak fikirkan sangat hal ni….lagi aku tension…aku rasa…lagi aku tak tentu arah…Aku tahu..dia lebih awal 3 minggu berkahwin dari aku…dan memang patutla dia pregnant dulu kan…mana tahu lepas ni ada rezeki aku…tuhan tu dah janjikan dan tetapkan segala2nya…Cuma kita kekadang tak sabar dengan ujiannya…dan aku tahu…tuhan akan menguji umatnya yang dia sayang….aku cuba untuk bersabar dengan ujian-ujiannya…thanks Tyara dan Jaja….nasihat kalian amat berharga untuk aku menghadapi segala ujian ini….

2 comments:

Anonymous said...

I inclination not approve on it. I assume warm-hearted post. Particularly the designation attracted me to read the sound story.

Anonymous said...

Amiable fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.