Wednesday, August 09, 2006

Sabarla Sayang...

Semalam petang…aku ingat….aku akan menangis dengan Yon macam aku menangis pagi Ahad tu…tapi alhamdulillah…aku tak menangis…tapi aku ada beritahu Yon yang member aku dah pregnant 6 minggu…dia kata alhamdulillah…ada rezeki dia…tak per..nanti adalah rezeki kita plak…aku diam je…pastu dia peluk aku..agaknye dia tahu apa yang aku fakir…dia kata…sabarla sayang…ada rezeki kita nanti….sabarla….

Aku tahu…tuhan baru je menguji aku sikit je..tapi aku dah cepat sangat melatah…aku kena lebih kuat….dan lebih bersabar….alhamdulillah…Yon jenis tak pressure aku..tapi aku yang kuat pressure dia….so..aku kena fikir…aku tak leh pressure dia…aku kena kuat….sebab klu aku selalu bersedih..maybe akan bagi effect kat Yon gak….so..aku kena fikirkan kebaikan bersama…

8 comments:

AppleB said...

kadangkala kita meratapi nasib kita. tapi kita tatau ada org lain yg lagi teruk nasib mereka dari kita.

jaga kesihatan. jaga emosi. kalau dua2 tu terganggu camana nk produce anak kan. take care.

Mamamanja said...

sabarla lom rezeki lagi. nak cakap lelebih xleh la sebab MM pun x melalui sumer tuh! dah rezeki... bulan ni kawin bulan depan dah ada isi. bunting pelamin org kata.

apapun, ada org lain yg kawin dah berpuluh taun xde anak inikan baru beberapa bulan.

sabo erk dah usaha lagi... chaiyok! chaiyok!

ibuVouge said...

tadi alin keluh pasi ni..skang puteri1 pula,
be tough
apa g IV tulis kat alinlai, mcm tu jugak IV cakap pada awak

salam

Puteri Satu said...

apple : iyerla aple...

mm : iyerla mm bunting pelamin ler ko....

iv : yerla..thanks...

Sastri said...

sabar la puteri... usaha lagi... jangan cepat mengalah mahupun berputus asa k...

Puteri Satu said...

sastri : thanks...

Ayu Mohamad said...

PS,
kalo ko sedey and tensen kan.. lagi susah nak lekat tau.. jadi ko kene rileks ok?

aku ni udah jadi mcm penceramah motivasi le pulak hehehe merata2 dok kasi motivasi pasal kes ni..hahahahahaha perasan hahahaha

tapi kalo aku ckp ade yg buat ko tersinggung ko jgn le marah ek.. maafkan aku.. tapi benonya apa yg aku ckp tu lebihnya tuh nak motivate diri aku jugak.. sebab aku pon mcm ko jugak kan.. :)

ok .. ko jgn pikir sgt.. tapi aku dulu pon mcm ko.. asyik sedey je bila dengo org ni peknen and org tu peknen but now.. aku dah boleh kontrol..

takpee... ade rezeki kita nanti..ok?

Puteri Satu said...

ayu : yerla ayu...sesamala kita doakan ya tak...aku akan doakan untuk ko ya....ko lagila dah lama kan...aku mesti doakan untuk ko tau jugak...ko jangan bimbang...

weh...ko citer ngan alin ko makan barang CNI ek...? aku pernah terbaca dalam blog Elf pasal Royal Jelly CNI tu...

Tapi sekarang...aku ingat aku nak try Asid Folic yang Shiem citer tu la dulu kot...ko rasa camner...?