Saturday, September 30, 2006

Salam 6 Ramadhan...

Assalamualaikum...Salam Ramadhan...

Hari ni 6 Ramadhan...
Alhamdulillah puasa aku penuh 6 hari...
Terawih...dah tinggal satu malam...
Kesihatan aku untuk hari ni...kurang memuaskan dari semalam..
Lesu..lemah badan...tapi kuatkan semangat untuk buat keje...
Rasa nak tido..nak baring...

Malam tadi balik terawih...terus tarik selimut...
Tido tak hingat apa...
Sedar-sedar mak ketuk pintu bilik ajak bersahur...
Aku kejut Yon...terkulat-kulat...

Hari ni...malam ni..aku harap..
Aku punya kekuatan dan tenaga untuk berterawih..insyaallah...

4 comments:

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

aku pun alhamduliilahh..penuh lagik...hehehehee...tp ari ni...sakit belakang pinggang laa...uwaaaaaaaaa

Apple Pie said...

alahaiii shian dia lemah2. mmg gitu ke kalo ngandung?

PuteriSatu said...

zu : sakit belakang pinggang tu biasa..aku pun selalu cam tuh...sabar jekla...redha aje.. tapi kan ko tahu..member aku sorang kata...orang peknen tak leh puasa ko...dia kata..bahaya kat baby..yang diperingkat awal cam kita ni dia katala...aku pun confius ko...tapi aku takat ni alhamdulillah puasa larat...walupun petang penat sikit...apa pendapat ko plak weh..? aku ingat esok lusa aku nak pi jumpa dr la mintak nasihat...pehtu aku nak scan sekali...

apple : tak tahula apple...1st time aku nih...

elly said...

tak pe aku tau ko seorg yg gagah...kuat semangat...hehehe