Tuesday, October 03, 2006

Salam 9 Ramadhan...

Salam 9 Ramadhan...

Semalam...dok rumah...buat lontong...1st time buat...
Yon kata....sedapnyeeeeeeeee....(ntah ya ke tak....)

Malam tak larat nak pi terawih....makan...baring..makan...baring...
Badan pun tak larat....9.30 dah tido...satu benda pun tak buat malam tadi...
Baju sebakul tak berlipat...Baju keje tak bergosok...pinggan mangkuk tak bercuci...
Aku serah kat Yon jekla...klu dia nak buat seme tuh....klu dia tak nak buat pun...
tak per la....

Hari ni....pagi ni...aku ngantuk sesangat...
Hari ni...pagi ni....aku rasa tak larat....
Hari ni...pagi ni....aku rasa nak tido jek...
Hari ni...pagi ni...aku rasa cam nak bembaring je..

8 comments:

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

salammm...wah...wek lontongg...cam nk rayo la plakkk...okeyla tuhhh...aku sabtu..basuh baju..ahad smmlm baru lipat baju...tu pun mak aku dh bisingg...baju x berlipat..hehehehee...sakit 'm'..
tp smlm ntah laa..cedih akuu...smlm buka jo..x spai brp jam..aku muntah..aduiii..ngam2 seminggu..ari tu pun..ari ahad gak..aku pun x tau np???? pastu smlm mmg tido awal laaa...sahurlak td..samo gak cam gituuu...mkn x berselera..tp kono mkn gak..sbb perut dh kosong...tp kua gak balikkk...aduiiii...apo leh buek..tahan jo lahhhh...

elly said...

Ler kesiannye...teruk jugak bila peknen ni ek...kesian ko..takpe nanti aku suruh kakak ko tolong ko ek....

Aku Bukan Bidadari said...

nak lontong.. :) emm nyum2 sedap

PuteriSatu said...

zu : loor cian ko...aku paham perasaan ko...sebab aku penah dulu muntah sampai lembik aku...dalam bilik air nangis2 peluk laki aku... tak per la ..ko tu kira alhamdulillah seminggu sekali je muntah..cam member aku.. hari2 ko muntah..masuk makanan je muntah..tak masuk makanan pun muntah..sehari pun dia tak leh puasa...kena bersykur gak ko tuh...hari ni ko posa tak..mesti badan ko lemah kan..sebab bila kita muntah...kita akan jadi lemah...cian ko...ko sabar ya...

elly : leh la tahan teruknya..aĆ” ko suruh la...sian aku..

abb : cedap...besh...lebih2 lagi buat sendiri...nak taruk udang berkilo2 pun boleh..muahahha...cedap...aku 1st time buat...tapi tak sangka leh jadi ko...muahahha

Faridt said...

berehatlah..kalau tak larat, ambik mc esok!

PuteriSatu said...

f : petang dah ok ...tengahari tadi dapat tido 45 minit...alhamdulillah rasa segar sikit nih....

marlinabaharom said...

lontong??? sedap tu! mak & adik dah balik ker? semua kena buat sendiri nampaknyaa....

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

mmg pun lemah jo badan...tp smlm aku pos agakkk..alhamdulillah..maso berbuka..aku berselera..n x dak papo...