Friday, April 09, 2010

GAMBAR KAMI @ ICEROOM

Minta maaflah ya kalau ada yang dah muak... sebenarnya.. mama tak sempat nak buat cerita sekali harung.. so mama buat citer sekerat-sekerat.... hahahaha... Sebelum ni mama tunjuk gambar makanan icecream la bagaikan.. so kali ni.. mama nak enterpreme muka-muka kitorang lak... ahaks... Tapi silalah abaikan kegemukan mama tu ye...


Anak dara mama yang sangat-sangat nakal.... dan sangat-sangat banyak cakap... huhuhu..


Ini adalah cinta hati mama yang sangat-sangat cerewet dan banyak borak.... huhuhuh...


Mama dan papa.. yang sama-sama gemooook....

Rasa-rasa.. berapa kg berat mama nih....

Papa kata.. sajelah la tu melentok sebab nak cover muka tembam... saje je tau...


Apapun.. memang mama gemoook... mama mengaku... huhuhuh.... sebab Aqilah pun kadang-kadang boleh kata... eeii mama ni... gemokla... huhuhu... anak pun dah kata mama dia gemuk..camner tuh...

5 comments:

Delima said...

kak jom arr kurus.. eiii saya pun da gemokkk.. benci beno tgk gmbr sndiri skrg ni.. hehe

Angah said...

Ala kak... jangan risau ye..gemuk boleh kurus janji usaha.

Angah dapat turun dari 83kg ke 63kg dlm masa 1 tahun. memang slow tapi berbaloi sebab bukan jenis yo-yo..

Tak amik produk kurus pun takpe. Yang penting kena jaga pengambilan kalori dan bersenam secara berterusan.

ann @ hatiberbunga said...

tembam tp comel. ahaks!
saya suka baju akak. ;)

zino said...

gemok pun ok asal bahagia hehe

Jaja said...

montel pun comel la...janji ada org sayang =)