Friday, May 07, 2010

Masih Dalam Mood Terkejut....

Mama sebenarnya nak announce sesuatu....
Tapi mama masih dalam mood terkejut...
Sebab tak sangka....
Apapun.. insyaallah...
Bila mama dah stabil balik....
Mama akan umumkan berita nih...
Insyaallah....

25 comments:

mummy_ayu said...

suspen nie..berita apa la tu sampai terkejut..akan ku tunggu...

Mz.Ira said...

Mama dh ada isi ke??(peknen). . Klu betul tahniah dari saya ye.

risanur said...

akak peknen ke???hehehe..tumpang gembire..

aZeeMaH said...

aqilah nk dapat adik yer?

mama tisya said...

akak pregnant ke..tahniah2...

oli said...

tahniah tahniah!!!

ann @ hatiberbunga said...

huh? kenapa tu??
berita best? berita x best?

saspen.. saspen.. huhu..

MRS. K said...

dapat AKC eh? hehehe...

~adeQ~ said...

apa tuh kak..sapen,saspen....

Afne said...

double line? hehe

Chik Na said...

tengah suspen nih..berita baik harapnya

Sue said...

sy pikir antara 2 je.

pregnant atau naik pangkat.

apa pun congrats!

Ogy said...

hehe mesti aqilah nk dpt adik ni...apa2pun TAHNIAH mama...!!

Wife to Firdaus Ghazali said...

x cita pun dah tau..tahniah kak ;p take a good care ekk ;p

::Mamalyna:: said...

akak, ini super suspen nie...jeng..jeng..jeng..

Diarihatiku1976 said...

tahniah dari aku yekkk...

alfa juliet said...

rasanya nak dpt adik jugak...apa pun bagi tahniah siap2..haha.meh join club

Ibu to AqiF n ImraN said...

ERMMMM.....saya rasa Aqilah nak jadi KAKAK ni kan...kalau betul alhamdulillah n congrats in advance k.

E'za a.k.a mama Luqman said...

surpriseee apakah itu???..tak sabar nak tau :D

ppb_ppkp said...

tahniah aqilah..bakal jadi kak long

Delima said...

ala saya tk suka suspen2 ni... hahahahaha.. kak, cpt la muncul bitau news ape tu?

@e_da said...

aqilah nak dpt adik ke kak???

@e_da said...

aqilah nak dpt adik ke kak???

Cik Puan kasih said...

Mesti akak peknen yerkk...wauuuu bestttnya Tahniah!!!

rynas said...

wahh..berita apa tuh?? adakah Aqilah nak dapat adiks????