Tuesday, March 09, 2010

Birthday Mama & Papa



Dah lama sangat nak tempek gambar birthday mama ngan papa nih... hahaha... tak kalah gak tuh... nak jugaaaak... yerla sekurang-kurangnya... kenangan-kenangan ni ada untuk dikenang bila dah tua-tua nanti kan... moment-moment indah nih....
Kat atas tu..kek birthday mama.... papa belikan....


Gambar standard.... mama nyer birthday.. mesti share ngan Aqilah tiup lilin... tuh dah standard dah tuh....


Ini plak kek birthday papa... mama belikan kek....
tuh jekla kitorang ni... birthday orang ni.. orang tu belikan kek...
birthday orang tu.. orang ni plak belikan kek... hentam sajalah labu...
Janji bahagia...kan...




Pastu... papa nyer kek pun.. harusla tetiup lilin sesama ngan anak dara dia... kata dah standard kan... reda ajelah... ahaks....Memandangkan birthday mama ngan papa tak jauh tarikhnya... mama 26 Februari papa plak 15 Februari... sepatutnya nak jimat.. beli seketoi je kek kan... tapi sebab mama ni degil... dan nak makan kek banyak... 15 Februari pun ada kek... 26 Februari pun ada kek.. boleh...? Tapi.. rasa macam tak lengkap sebab birthday mama tak celebrate kat SR... cam tak lengkap ler papa... huhuhuhu.... kek coklat indulgence tu macam melambai-lambai je.... kan.. papa kan... hiks..

6 comments:

alfa juliet said...

coklat indulgence..hei meleleh

Mak Su said...

wow! besday kek mama best sangatlah !

:)

happy birthday to both of you :)

fARahAnNa biNTi rAhmaN said...

kak jomlah join blog kite...ade giveaway dari saye...anak akak comel...lehlah join...
http://mybaby-farisha.blogspot.com/2010/03/sticky-mode-giveaway-birthday-present.html

aNIe said...

Coklat indulgence? Hmmm...lama dah tak makan...huhuhu... Kek mama tu begitu berkhasiat...penuh dgn buah2an...warna warni lagik...

ibu 2AZ said...

happy belated birthday to both of you!!

IDA said...

oh..sama bulan februari ye dua2...mcm saya dgn hubby saya jugakla..hubby 4feb..saya 13feb..hehe :-)