Monday, August 20, 2007

aQiLaH ~3 BuLaN 1 MiNgGu


NI GAMBAR SABTU LEPAS...AKU TRY SIKATKAN AQILAH FESYEN RAMBUT LAIN DARI BIASA...MUAHAHAHA....

Aqilah dah pun 3 bulan 1 minggu...alhamdulillah tuhan kurniakan kesihatan yang baik untuk Aqilah dalam membesar untuk menjadi anak yang bijak..pandai...dan berguna pada bangsa dan agama...dan menjadi anak yang solehah....insyaallah...mama juga berdoa...semoga mama dan papa diberikan kesihatan yang baik untuk menjaga..mendidik dan membesarkan Aqilah...tak pernah tidak mama doakan agar anak mama akan sentiasa sihat dan ceria...

Act...Aqilah masih belum meniarap...baru dok belajar mengiring...itupun malas je...dia lebih suka dok berdukung je ngan papa dia...sabar jer la...pehtu suka dok dalam bouncer dia...dok kat tilam tak nak..baring je..mesti jerit..tak nak baring...Yon kata..cam ada duri je kat belakang badan dia...muahahaha..banyakla anak dia belakang badan ada duri...padahal dia yang manjakan Aqilah...bila balik keje..tak sempat tanggal baju...terus dukung Aqilah...mana tidaknya budak tu jadi manja nak berdukung je...yang kesian..mak aku la...tak larat nak dukung je... Sekarang Aqilah dah pandai nak main...dah pandai capai barang semua...dia dah leka main sesuatu barang...mulut dia...muahahha...uh..eh..umm...eeerrr...dok menegur...memacam...manja je suara dia...Itula pengikat kasih sayang kami...alhamdulillah...tuhan beri aku kesempatan untuk menjadi ibu...alhamdulillah yang tak terhingga...aku bahagia..cukup bahagia....aku doa siang dan malam semoga kebahagiaan kekal menjadi milik kami suami isteri...insyaallah...

12 comments:

Yatie said...

gmbr Aqilah jek yg ko letak skang nieh .. gambar ko mana .. nak gak aku tgk rupa ko skang nieh .. :))

PuteriSatu said...

yatie : oooo...hang nak tengok gambar aku eh....muahahha...okla nanti aku letak gambar aku plak eh..muahahahha..

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

HA'AH LA..SELALUNYA PARA2 IBU CAMNTU LA..LETAK PIC ANAK MELIMPAH RUAH..SAMPAIKAN PIC SENDIRIK LEH LUPA..
BERTUAHNYER MAK..
TERMASUK LA JUGAK ARWAH MAK SAYA..
AHAKSSS

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

kiter..spai skrg x penah sikat rambut afif pung..muahahah...aper nk dsikat ye x...

mimie said...

makin cun si Aqilah bila dah sikat rambut . leh wat menantu cam ni ....ahakssss

PuteriSatu said...

watashi : nantila akak letak plak gambar akak,...maybe ada orang dah naik jemu tengok gambar aqilah kot kan...mueheheh..

zu :nantila rambut dia dah tumbuh nanti leh la ko sikat..

mimie : akak tak tahu ULR mimie klu tak leh tengok wajah calun menantu akak plak..muehehehhe...dah ramai yang nak masuk merisik nih...kena cepat ...muahahahha..

Kak Lady said...

Bulatnya mata dia...comel...sekejap je dah 3 bulan ye...rasa macam baru aje akak baca dia dilahirkan dari blog rm...alhamdulillah...

PuteriSatu said...

kak lady : itu la...pejam celik kan...mak kita kata membesarkan anak ni memang tak sedar..tengok2 anak dah besar....rasa baru je lahirkan dia...alhamdulillah..

izawani said...

Hehehe... masa kecik sonot la... dah besor nanti pening nak melayan... macam Aina tu... hohoho... camtu la masa kecik... cepat pandai... mata bulat... Eh, Aqilah banyak rambut gak... tocang la...
Owang tua dulu dulu cakap, anak kecil jangan disikatkan, nanti gigi nak tak cantik... betul ker ? hehehe...

PuteriSatu said...

kak wani : tak leh sikat ke kak..? tak tahu plak...anak buah saya tuh...4-4 orang seme sikat rambut dari kecik..alhamdulillah...gigi elok je...habis anak akak tak bersikat ke...? saya suka sikat rambut baby...baru nampak kemas...takla serabai je..

Mummy Rizq said...

anak pompuan mesti lah manja dengan papa nya kan! selalu macam tu. kalau anak lelaki pulak melekat dengan mummy jer...

PuteriSatu said...

mar : itula pasal...selalu memang cenggitu kan...? Nantila ada rezeki dapat anak lelaki biar melekat ngan mama dia ni plak...