Wednesday, September 26, 2007

Aqilah Niarap The Movie...Sape Nak Tengok...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket





p/s : Gambar Kurang Memuaskan & Abaikan Suara Latar tu eh...huhuuhuu..

10 comments:

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

np skali 2 tuh...gelap la..x pueh den tgkk...

yun said...

ala cian nye tgk dia penat meniarap. pastu bila dah jatuh xleh nk bangun blk dah terus terlentang je ekekeke
dengo mcm suara nenek dia menegur je. Betoi ke?

mimie said...

alahai aqilah ....ciannye dia erk .takpe la pelan2 kayuh nak ooiii!! tak lama lagi tetap la badan tu tak jatuh2 lagi .tapi sayang la gelap jer nengok . ghaye anti ajak mama datang umah aunty ye

PuteriSatu said...

zu : gelapkan...tuhla pasal tak reti aku nak edit video nih...2-2 aku upload tersalah upload..ingat video lain rupanya sama plak..muahahah...

yun: muahaha....tuhla pasal...eh tak de nenek dia tak de..pi terawih...abaikan suara latar plz...

mimie : mimie hang tak dak blog ke...nak tengok calon menantu ni...

yun said...

bila ternmpak perkatan 'abaikan suara latar' tu...laagi la yun kuatkan speaker nak dengo hehehehe.
xpe identiti pemilik suara itu biarlah dirahsiakan yer

Yatie said...

siap ada movie tuh .. takpe, aku dah bleh agak milik siapakah suara2 latar tersebut ... hehehe ..

PuteriSatu said...

yun : huhuuhuu...biarla rahsia ye...

yatie : hang tahu kan..hang dendiam eh...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

ha..ko dh tukar vedio tu kann....amboii..bkn main beso toto terbentang..senang qila nk gerak2 erkk...satu lg..nk tye ar..suar tu kan..mmg parkataan fifty tu blkang ker..aku pkaikan afif depan...mn betul erkk

PuteriSatu said...

zu...muahahha...aku selalu pakaikan belakang...selalu klu seluar yang potong 3 tu kan pakaikan kat belakang...sebab bumper belakang lagi lebar pada depan...itu pada pemahaman aku ler....

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

haah..potong 3..pkaikan kat blkgg..