Monday, March 03, 2008

Ragamnya Aqilah...

Korang tengok ape dia buat tuh...

Photobucket
Ni Wallet aku...

Photobucket
Ni wallet papa dia..

PhotobucketPhotobucket
Lipstik aku...habis...

Photobucket
Remote Ekon..dia ingat remote tv agaknye...dia tekan2 hala ke tv...tak leh..dia campakkan...peeewwwww!

Photobucket
Ini wallet aku yang tak guna..aku saje kasi Aqilah main...nak lagi menarik..aku tarukla kad2 yang tak guna...konon nak kasi lawa kan...taruk duit 2 ringgit..Naaaahh tu dia...tak berapa nak minat agaknye..dia main sambil baring jerr....adeeehhh..anak Yon...! wekekeke...jangan marah bang! ampun!

3 comments:

Aleeya said...

bijaknye diaaaaaaaaaa

*SiRibenMerah said...

akak, dia penah golek2 jatuh kusyen tuh x?? hahaha..ni mcm gayanye lasak je aqilah neh...gerammm~

PuteriSatu said...

aleeya - memang bijak...

SRM - tak pernah lak jatuh sebab memang dok jaga dia jek klu dok atas kusyen tuh...memang lasak..budak tak diam sesaat ini lah dia!