Saturday, July 12, 2008

Semutnya Dalam Botol Susu...

Punyalah geram ya amat...u all tahula kan nak tidokan Aqilah bukannya mudah...sekali...tengah syok2 mata Aqilah dah mamai kan..sambil nyonyot susu...ada plak semut tak sekolah dalam botol susu Aqilah...masa tu susu dah tinggal sikit baru mama perasan..punyalah geram eeii..rasa nak jerit je....camana dia leh ada dlam botol susu tuh..adoiyaii..geramnya...cepat2 mama Aqilah tarik botol susu..apa lagi..jeritla...gantikan dengan pacifier..senyap jap...cecepat mama buatkan susu baru tuk aqilah...semut ni memang tak sekolah tul..eiii....

Photobucket

Inilah semut yang tak sekolah tuh...mungkin atas kelalaian mama jugak...tak tengok bebetul...eiii...

16 comments:

Sportbikescustom said...

hati-hati mama ngan semut tu...hihiii

aqilah dah sihat sepenuhnya ke dah boleh naik motor tu. nanti nk cuba gak resepi kek batuk tu..eh kek batik laaa

Mommy Lily said...

maap ye mama aqilah, komen tadik mami lily yg bagi. terpakai id babah lily lak...sorii

green apple said...

minum semut ekkkkk...

cendawanintim said...

lorrrrrrr, naper leh ader semut tuh???mesti dia duk dalam susu tu kan...

geram jer kan..

PuteriSatu said...

mommylily ~ alhamdulillah dah sihat...cuba jangan tak cuba...

PuteriSatu said...

G.A ~ Minum susu ada semut huhuhu...

Cend.Intim ~ itula pasal...punyala geram ya amat....

s&d said...

semut ni kengkadang dendiam jer tau menyelinap masuk kat botol susulah, kat jaglah, kat cereklah.. kengkadang tu, terpaksa buang air satu jag..

wah tajuk kat blog ni sesuatu betul lah, sumer ada ....'nya' kat permulaan ayat..

PuteriSatu said...

S & D ~ itula pasal kan...satu jag air tak minum terpaksa buang...aduhai...camana nak hilangkan semut kat umah kan...geram tul...

`nya' tu saje trademark..huhuhu..

kirana said...

nnt jadi rajin mcm semut hihihihihihhi

PuteriSatu said...

kirana ~ huhuhu...yerla tuh...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah kadang-kadang kita x nampak benda yang kecik cam semut ni.

PuteriSatu said...

C.B ~ itula geram sungguhla...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

sib baik semutnyer x bykk...

PuteriSatu said...

zu ~ sekor jek..

shiemz said...

xpe..bukan kiter sengaja kan....

PuteriSatu said...

shiem ~ itula geram ya amat aku...