Thursday, August 14, 2008

Perangainya Aqilah...

Abaikan gambar yang blur ini ye...sebab mama guna hphone cap ayam je...wekekekke...batery camera kong...lupa nak caj...kelabu gilerr gambar ni kan...muhahaha...



Qilah...kutip apa tu sayang...??? Mengutip je kejenya..pehtu suap mulut..tension je mama tengok...



Senyum aar mama nak ambik gambar nih....ha dia wat muka cam tu la...memacam memek muka...



Pehtu...dia dah nak rampas hphone dah....tak kasi...jerit...ha gitula rupanya...uwaaa...nangis..



Bawak pi jalan...diam... ni tadi petang p pasar malam..sementara tunggu papa ambik keta...



Ha..ni mlm tadi sebelum tido...elok je posing...pandai sayang mama! Cam tulah perangai anak-anak kan...bebudak sedang membesar....betul2 menguji kesabaran ibu dan bapa...apapun...memang betul orang kata...walupun penat balik sehari bekerja..bila balik umah tengok muka anak...hilang rasa penat...alhamdulillah....

19 comments:

~dyla~ said...

kak,
geramnya tgk bdn aqilah ni... chumel tul. rase nak gigit2 je lengan dia tue.. aqilah minum susu aper ni?

kasihlatifah78 said...

hai..mesti ko terkejut tiba2 aku menjelma..sementara tunggu kelas mula aku layan ler internet dulu...hahahah.... sib baik ari ni dh jumaat...dh nak balik dr kursus... tgk qilah..rindu giler kat anak2 aku... tak sabar nak peluk2 diorg...cium2 diorg...

Intanaziela said...

akak...comey je gambar aqilah nangis tu...cute sangat..:)

PuteriSatu said...

dyla ~ Aqilah minum susu Dumex Mamil Gold...

PuteriSatu said...

kasihlatifah ~ hiks...tak per..dah nak balik kan..okla tuh...

PuteriSatu said...

intan ~ nangis pun cute....?? bebudak kan....gitula....

haJa*darLingZ said...

uihhh mcm2 aksi aqilah buat kan...terer dh dia...

haJa*darLingZ said...

uihhh mcm2 aksi aqilah buat kan...terer dh dia...

PuteriSatu said...

haja ~ itula pasal....

fara said...

kak,chubby nyer aqilah sekarang.mama bagi mkn ape tu cyg?

btllah kak,time2 penat pun klu tgk muka anak2 trs hlg rasa penat tu...ahaks..

ayumkay said...

aqilah nak suh mama dia rajin memvacum rumah tu... barulah aqilah tak mengutip..hehehe.

anak2 gitulah PS.. ragamnya bermacam2 tapi menyeronokan. lagi kalau dia dah petah cakap nnt.. blh berlawan ckp dgn dia plak.

:)

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

brp berat aqilah skrggg...ermm..sapola wat qilah nangis tu kann...nk kene nihhh

cutemiut78 said...

emmm..memang kan.. bila penat, balik rumah tgk muka anak, hilang rasa penat kan..

Zanna said...

budak bam2 sorang nie mmg buat org geram tau...
biasalah...tisya pun camtu kalu kat umah..pantang ada benda kat atas lantai..nampak jer dia..benda kecik2 pun nampak...

anak2 nie ler cahaya kehidupan kita....penat2 balik keje tu, bila nengok muke innocent diaorg pastu dtg sambil sengeh2 kat kita..ilang sumer masalah....

dtg umah kita, ada tag utk akak....

PuteriSatu said...

fara ~ hiks..makan nasi je fara..kekadang nasi panas ngan kicap jek...wekekek...

PuteriSatu said...

ayu ~ itula pasal...mama bab vakum umah ni berat sikit..hihihi...yerla..menghiburkan telah diorang ni kan...

PuteriSatu said...

zu ~ berat aqilah sekarang...10.6kg....

PuteriSatu said...

cute ~ ye betul...

PuteriSatu said...

zana ~ tul tu...akak setuju...