Sunday, December 28, 2008

~ Jom Makan Piza ~

Dah lama tak makan piza kan... kebetulan we all keluar tuk beli kasut bola papa Aqilah... we all pun singgahlah piza ampang point nih...act bila makan piza ni....mengimbaskan kenangan first dating ngan papa Aqilah kat Pizza Hut kan...tuhla...maybe ramai yang tak tahu...first dating mama n papa kat Pizza Hut Ampang Park...adeehh...mengimbas kenangan saat tuh...so sweeettt... dup-dap-dup-dap je kan....hiks...



Aqilah we all orderkan spageti....dia bukan makan..tapi dia mandi spageti....


Punyalah comot ya amatt.....eeeeiiiii....klu tak dibiarkan...nanti mama n papa tak dapat makan...so mama n papa biarkan je...klu tak...tak leh makan together-gether..kan..hiks...selalunya mama n papa makan bergilir...tapi konon nak makan sesama...anak terbiar..jadilah rupa cam ni.....




Tuh je menu yang sempat mama snap..padahal order memacam...pizza...salad...spageti...sup...garlic bread....chicken wing...tapi tuh je sempat snap...coz papa dah tak nyempat...lapar....


Ni sementara tunggu papa ambik keta....menakal ya rabbi...dia leh nak angkat meja tuh...macam kuat....dia ingat dia Ultraman gamaknye....Aqilah...Aqilah....

4 comments:

aNnA_jaN said...

adeh...akak mcm tau2 jerk sy tringin pizza...huhuhuhu...

Nad Eusoff said...

sonok tgk budak2 makan..
sungguh2 mencuba

dakgilachoc a.k.a nani said...

kelakarnya tgk muka aqilah terpejam2 nak ngangkat meja tuh....comel jerk...dia berangan nak jadik otomen erk..smpikan meja pun dia nak angkat...padahal meja lebih beso dr dia..hehehehe...

CuTeMiUt78 said...

uish.. kuat ke aqilah nak angkat meja tu..