Thursday, March 12, 2009

~ Laptop Ni Lawakan...??

Pepetang cam ni...perut dah kenyang...Aqilah lak dah tido...mama saje jamu mata...teringin pulak nak beli benda alah ni aar...camner eh...tahun ni dahla tahun berjimat cermat....bis camner eh...? dah teringin sangat nih rasanya...adeeehhh....camner ni....kena kira duit dulu aar...leh beli ke tak leh beli....paaaaaaaa....camner ni pa....mama teringin nak benda alah ni pa...ngeh-ngeh-ngeh...





Seme lelawa....mama nak beliiiiii...nak...nak...nak...hiks...

10 comments:

ratna said...

yes kak.. kalau laptop yg colourful DELL ni mmg cantik2.

gee ryder said...

oder 2 kak, sy nk 1 hehe

mama_Lieya said...

cun nyer..mama pon tingin..tp sama gak ngan mama aqilah..tahun ni tahun jimat cermat..
guna jer laptop buruk ni dulu..
tahun depan bajet lain..heheh..
jom komen blog mama pulak..

My Blog said...

weh dah janji kata nak beli sama lepas bulan julai kan...

Y u Z z 9071 said...

nak warna hijau....

uuiii bape harga yeee

SyaNa said...

mmg lawa kak..
haros beli kaler pink..kekeke
ntah2 aqilah pn ingat menan dia kang..

zh-ena said...

mmg canti..harga pun cantik gak..
belikan utk ena sekali erk :D

shiemz said...

mcm akunyer kaler merah jerk.. ngeh ngeh.... :D

JIVEBUMZ said...

mama tau tak?? mesti tak tau kan..hihi saya pon nak beli jugakkkk dok bersabar nie kalo ade rezeki lebih saya nak rembat yg kaler ijau tu kak.. tak tahan dah nie.. lawa gilerrrrr

viruspadu said...

dell pink itu saya punyooo huhuhuh

sila menjeles ye kak