Wednesday, May 27, 2009

~ Posing Dengan Mama Yang Gumukz ~

Mama jarang posing ngan Aqilahkan.. sebab mama asyik snap gambar Aqilah ngan papa... aqilah ngan papa... sesekali mama tengok kat hphone papa...ada gak gambar mama ngan Aqilah... macam gambar-gambar ni... gambar ni masa we all gi Homedec KLCC.. dah 2-3 minggu lepas...



Cheh... papa tanya...naper mama gambar duduk gitu...?
Alaa... saje... style... hahahah...padahal nak cover takut nampak gumukz... wekekeke...




Tapi betullah.. tak nampak gemukla kalau posing duduk gini...hahahah.. harus mama posing gaya gini je lepas nih.... papa jangan tanya kalau tetiba tengah nak posing mama tetiba duduk je ye...huhuhu...




Masa ni kan...orang2 kat depan tuh... sok-sek..sok sek.... Comelnye... comelnya... mama tahu diorang kata kat Aqilah... tapi mama pun perasanla orang kata kat mama jugak... hahahahaa....


12 comments:

rynn2506 said...

mmg cumel pon kedua²nya.....heheheh

D a Y a (^_~) said...

apa da mama ni

zh-ena said...

heheheeh rahsia utk sorokkan kegemukkan..blh try pas nie :D

Siti @ nurie said...

ala..2 2 pun mmg nampak comel...barulah org kata, aqilah tu mmg anknyer..he he he

yantz-yeem said...

ala kak xde la gumuks pon..ok jek...normal le tu...

mama auni firdina said...

uiks kak..mase zura jupe akak ari tu,bese jer..xde demukss pon..ok lorr

nURmALa mAZLan said...

ahahah..pasni kita pon nak dok posing cam tu la kak..

.: Leen-Awie :. said...

ooo gitu yer.. hehehe... ada2 jer mama nih...

neezareef said...

ape salahnye klu org ckp mama dia pn comel

My Prince Diary said...

both of u r so adorable:)

sujaihah said...

tu salah satu tip tu...ala kak.janji mantain cute :P

Diarihatiku1976 said...

aa ler... tak nampak peha ko yg beso itew... lepas ni kena posing byk cam ni tau