Monday, June 01, 2009

~ Hadiah Besday Aqilah - Thanks Auntie Shiem ~

Tima kasih banyak-banyak auntie Shiem... susah-susah je hang beli hadiah untuk anak aku nih.. apapun tima kasih tak terhingga...susah payah tu...


Wrapper dia pun dah tahu apa isi kat dalam ...huhuhu..



Ini pun aku rampas dari Aqilah nak snap pic Makcik Barbie ni... klu tak jangan harapla kita nak pegang... dok sikat rambut kakak barbie je...


Nah...ko tengokla shiem menantu ko... rakus tul main Barbie yang ko kasi ni...


Dah berapa kali sikat pun aku tak tahula... aku cakap dia ape tau... aku kata... ni bakal calun mak mertua Aqilah kasi...hahahaha... calun ye.. diulang sekali lagi...calun... mana nak tau pas ni... ada calun lain lebih layak.... wakakakak....gurau je....


4 comments:

DYLA said...

heheh.
aqilah ni suka main barbie.. syg dia kat doll tu...

mama auni firdina said...

wah,dpt present lg ekk..dpt barbie comell..da byk la ekk koleksi barbie aqilah...nnt auntie bg lg barbie,bg penuh dlm bilik aqilah tu ye..=p

neezareef said...

tomey nye doll aqilah..

shiemz said...

hehe... Calon ek? Ok2... mana tau dpt yg lagik hensem kan.. wekeke...