Wednesday, July 15, 2009

~ Supper Kat Kedai Mamak ~

Pada satu malam....intro tak hengat...intro haruslah gempak sikitkan...ahaks...
Aqilah kan... kalau siang tidur...malam dah confirmlah kitorang jadi burung hantulah... sampai kul 12...kadang-kadang terlajak ke pukul 1 baru la dia tidur... dalam kul 10 gitu... kebetulan mama teringat minyak keta dah `E' ajak papa keluar gi isi minyak keta... lepas isi minyak keta... papa kata... why not gi minum-minum dulu... macamlah kat umah tak cukup air kan??? tapi layankan ajelah... kebetulan Aqilah pun bukan nak tido kalau balik pun...papa ajak gi kedai mamak kat Bandar Baru Ampang... sebelum ni tak pernah lagi kitorang beli roti canai ke apa ke kat situ... rupanya leh tahan gak lah kari dan dal kat kedai tu... nanti leh gi lagi...


Aqilah kat kedai mamak.... mata dia segar bugar lagi...walaupun dah kul 10.30 malam....

Mama just makan roti bakar saje.... Aqilah minum air ribena dan syare makan ngan papa ngan mama... papa minum teh tarik... dan roti Arab ke roti apa yang lembut kembung dan cantik tuh... sedap... lenkali leh makan lagi....


6 comments:

~ yus ~ said...

akak tengah diet leh makan lagi kul 10.30 malam tuh...

Yus pun tgh berusaha nak diet nih, harap-harap kita sama-sama berjaya melaksanakan misi kita yer..:D

+NADS+ said...

comel nyer aqilah...gewam jer tgj...

nURmALa mAZLan said...

mamak kat bandar baru ampang mamak mana kak?
kita kekadang gi gak bandar baru ampang tu

Precious said...

Weeiii ... lawa lah pulak burung antu yang ini yer ... hiks!

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. lama tak tgk muka aqilah ni..

ratna said...

seriusnya muka..