Friday, December 11, 2009

~ Salah Satu Saat-Saat Yang Mama Impikan ~


" Mama.... Qilah tolong papa....."





Satu ketika dulu... mama pernah impikan saat-saat macam nih...
Mama sebok memasak sarapan di dapur....
Suami dan anak sebok di laman bermain air... sambil basuh kereta....
Suami menjerit dengan kenakalan anak-anak (anak-anak ye..
Tapi sekarang baru sorang je anak...huhuhu separuh lagi impian belum terlaksana)
Alhamdulillah... saat-saat yang mama impikan... menjadi kenyataan...
Alhamdulillah... syukur pada mu ya rabbi.....

15 comments:

kirana said...

best kan akak kan...cehh mcm dlm cete2 tu...anak2 main kat laman..mak sebok di dapur..ayah sebok dgn kete..best2..
happy famili..semoga kekal gembira :)

iNa said...

bebudak kan suke main air..
anak ina pon same kak...
klau dh dpt air...x ingat dunia..hehe


bestnye kan suasana gini...
bahagia je...

CuTeMiUt78 said...

seronok tgk...

missdiya84 said...

happy..bile ape yang kite impikan..betul2 jadi di depan mata kite..kan kak

sujaihah said...

ooo tu dreamng wan jugak tu...bila la time saya plak,,,hu hu

SUZIE APAI said...

hiks...kirana dan dan flashback drama swasta la tu...hhahha

☆ lieya latif ☆ said...

sweetnyeeeeeeeeeeeeeee.....semua pun impikan camtu.....lieya pun same...tu yg tak sabar tgu umah siap tu...penat dah dok umah atas ni....he he he

sweet tgk qilah main air....enjoy die!!

ibu 2AZ said...

betul2x i pun agree psl nih..even dah setahun dirumah ku skang..dpt tgk anak2 bermain dilaman..dah ase complete je..

sWeEtdARLinG said...

tu laah untungnya rumah atas tanah ni...

kalau duk umah atas langit, tang mana nak datang paip air nak basuh keter? ke car wash jugak perginya...

antalya said...

nak berangan jugakk..syoknya

LiAnA said...

happy family :D..
budak2 ni kalau dapat air mcm itik.. dh kecut2 kaki tangan pun main jugak lagi

FIESYAH said...

impian jadi kenyataan...best tu!

aNIe said...

Seronok bila dpt lihat gelagat anak2...masa akak dah lepas dah...anak2 semua dah besar2....

kirana said...

suzie..nyebok aaa ko..heheh pi main jauh2..

:: PU3'z :: said...

gembira tgk anak2 gembira