Tuesday, February 02, 2010

~ Outing @ Bagan Lalang Beach ~



Buat permulaan... gambar ini saje yang mama uploadkan.. gambar lelain punya seksa la nak menunggu Cik Ngah Aqilah kasi... adeehh... apapun... mama suka sangat gambar kat atas tuh... memang nampak sangat cantik... baju kaler merah.. dengan pantai yang putih bersih... sangat cantik...kan... Mama pun tak tahu la kenapa si Salman (Baju kaler putih) dok buat gaya wayang kulit... wakakakka (man.. mentangla ko orang Kelantan kan.. tak tinggal wayang kulit ko tuh... ahaks)...


Ni dah habis aktiviti kat pantai... otw balik... cik ngah Aqilah ajak singgah shot gambar kat persekitaran Gold Coast... sangat2 cantik dah... tempat ni dulu mama pernah ambik gambar masa bercinta dengan papa... dan pernah snap gambar jugak waktu pregnantkan Aqilah 4 bulan... dan kali ni kitorang snap lagi sekali setelah Aqilah berusia hampir 3 tahun... so sweetkan... tempat ni memang tempat yang cukup banyak moment2 indah untuk kami sekeluarga kenang... waah.. hebat tuh... Gold Coast tempat memberi banyak moment indah... hiks....

p/s ~ gambar BBQ dan lelainnya akan menyusul nanti....insyaallah....

6 comments:

aNIe said...

enjoy ye mama...lebih2 lagi dgn si kecik tu...

iNa said...

cntik pic.. :)

eynda said...

Wahh...semua pakai kaler merah :-)

dmx said...

hapening...nyer
n sweet pic tuu...
hehehe...

hatiberbunga said...

ann dah setahun lebih duk nilai.. tp xtau gold coast tu kt ner. walhal bukannya jauh sgt, kan?

joegrimjow said...

keluarga merah menyala
;)

entah nape ramai referrer dari blog ni
thx ya
;)