Sunday, March 28, 2010

Bedshet Lagi



Sejak dua menjak ni mama memang suka kumpul bedshet la pulak... tak tahu lah kenapa... bila tukar-tukar bedshet tu rasa puas je hati nih... mama bukan jenis branded sangat... janji cantik di mata.. bedshet ni pun mama beli dengan harga RM20 saje... oklah... jenis kain tak panas... bolehlah untuk buat pakai hari-hari kan.. Maklumla bedshet kita yang ada anak menyusu ni bukan boleh tahan pakai sampai 2 minggu... macam mama seminggu sekali dah kena tukar bedshet.. kadang-kadang ada masanya hari-hari tukar bedshet.. susu menitiklah.. susu tumpahlah.. itu belum time dia makan gula-gula ke apa ke... so memang kena standby bedshet lebih sikitlah... Yang murah pun tak per.. janji selesa... Mama memang suka yang corak belang-belang.. rasa nampak kemas dan cantik je... ingat pas ni nak kumpul lebih banyak bedshet lagi... lalalala... Untuk makluman ini bukan gadjet terbaru yang mama maksudkan semalam ye.. ada lagi benda lain.. nanti-nantila mama update.. lum ada masa nak snap gambar... hiks..

6 comments:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

btul 2 mama.. ada ank kecik ni kene rajin tukar bedshet.. lagipun sjuk skit mata memandang ble blk tidur brubah wajah.. nyaman je rasanyakn.. murah pun x per.. asalkan sjuk mata memandang..

alfa juliet said...

cantik..kalau ada comforternya mesti lagi cantik, macam dlm hotel

SUZIE APAI said...

pompuan biasala.....aku pun mcm tu...

gee ryder said...

samala kita kak..asik tukar bedsheet je kejenye..

Lelord said...

cool...mmg syanteeek

Diarihatiku1976 said...

aku pun memang suka tukar bedshet... tapi satu jer perangai pelik aku... kalo aku dah pakai bedshet bila dibasuh aku tidak akan pakai untuk kali kedua.. aku bagi jer kat adik beradik aku atau mak mertua aku... pelik tak...