Wednesday, March 03, 2010

Wardrobe Ikea





Wardrobe Aqilah ni... papa Aqilah baru pasang kelmarin... tapi mama belum sempat nak pindahkan baju-baju Aqilah dalam tu lagi... tak de masa maaa.... camana nak ada masa.. balik kerja je... ambik Aqilah terus keluar... ada je hal dan urusannya... tengoklah weekend ni insyaallah kalau sempat.... plan nak beli Almari sekali... tapi atas sebab tertentu... tak dapat beli almari tu.. mama dah citer kat entry sebelum rasanya... sebab musababnya... tak perla...insyaallah ada rezeki leh beli kendian lak....

16 comments:

M@L@ said...

cantek lah.. brp yer mcm tu?

emy/mamasuri said...

simple n nice..
brapa ringit ni..
rasa nak rembat gak lahh...

iz-AnN عبداللطيف said...

wahh...dah beli ke kak...baper rm...cantik kan...

Elyn said...

simple.... mmg cantik putih gini

ibu 2AZ said...

dah beli ek..? kite pun ingat nak carik satu..simpan bj bb...

my little family said...

MA pulak berkena ngn cabinet kaca + cermin dia..dah kim kat adik suh tolong beli..hehehe

zh-ena said...

cantik dan simple

~ ReD ~ said...

baru je gi makan kat kedai yang guna perabot ikea, habis sume kerusi meja pinggan mangkuk dia guna ikea punya..haha...tipu ;p kerusi meja je la kot.. berkaler-kaler kerusi dia..chantek ;)

Delima said...

haha sama la dgn hannah punya drawer...
hah skrg ikea sale kak.. jom jom cpt byk brg menarikkkkssss...
hahahaha saya jd duta ikea plak yer ;-)

alfa juliet said...

sikit2 lelama jadi bukit

IDA said...

cantik..sesuai sgt kaler putih :-)

ibu_umairah said...

nice....cantik...

myaishahhafiz said...

cantiknya......

Syima ~Mama Kyra~ said...

salam kenalan ;)

cantiknya wardrobe ni..tentu mahal kan..tp puas hatila sbb nice design!

nizza-abira said...

nizza pun suka wardrobe mcm ni, cantek ;)

Anonymous said...

kenapa beli barang sweden? their press kutuk lukis kartoon Nabi Muhammad berbadan anjing

http://en.wikipedia.org/wiki/Lars_Vilks_Muhammad_drawings_controversy

http://www.nationalturk.com/en/swedish-artist-lars-vilks-attacked-in-lecture-over-muhammed-cartoon-34634634

satu sen pun i taknak kasi ikea.