Thursday, April 29, 2010

Alhamdulillah... Terima Kasih Daun Keladi Nuffnang....



Alhamdulillah...
Terima kasih Nuffnang...
Setelah hampir 12 bulan (tak sanggup nak sebut setahun..hahahah...)
Inilah hasilnya....
Lama giler kan nak tunggu 12 bulan tu...
Apapun... Pada mulanya hanya hobi dan minat...
Tak sangka ada pendapatan pulak... pada mama...
Ini satu bonus untuk mama blogger yang tak femes nih...
Hphone dah rosak... leh la beli hphone memurah kot...
Tak perlu mintak papa belikan..
Sebab bulan ni... nak guna banyak duit kan....
Apapun... mood happy sesangat nih...
Sebab cek dah sampai kat tangan...
Lalalalala.....

10 comments:

kak anie said...

Alhamdulillah...reseki sambil berblog kan...

Insyaallah bulan ni...pendapatan akak lebih sikit sebab rajin buat advertorial untuk Project Alpha...

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

tahniah mama Aqilah.. blanja Aqilah toys baru tau.. ;o)

mummy_ayu said...

alhamdulillah..murah rezeki...

notti netti said...

uish dasat....i berblog lebih sethn pun....dpt ciput jer...

nieda said...

tahniah..rezeki tu

Pnut said...

wahhhhhh bestnya....
dan selamat berhenpon baru...

risanur said...

alhamdulilah...mesti byk akak dpt siap nak beli handset...semoga tercpai wishing list...
bole la belanja risa sekali..bukan jauh pun...huhuhu..

:: HUSNA :: said...

alhamdulillah murah rezeki akak...

ummiaisyah said...

emm..blog pon boleh buat income yek..ok gak tu..

JIVEBUMZ said...

uiks banyak ler tu mama kalo bleh buat beli henpon g tu