Wednesday, May 12, 2010

Cari Hadiah & Kek Aqilah



Semalam balik kerja... mama ngan papa rushing gi cari kek dan hadiah Aqilah.. actually hadiah tu tak de masalah coz.. 2 minggu lepas... Aqilah memang dah pegang satu barang tu tak nak lepas dah... tapi mama pujuk-pujuk... katakan yang masa birthday Aqilah mama pasti akan belikan... so dia letakkan balik... budak-budakkan... elok-elok kita pujuk... dia ok je... cuma kena pandai pujuk jekla... alhamdulillah... Aqilah jenis boleh dipujuk... cuma tengok mood jugakla... So... kerja mama dan papa senanglah... terus tuju tempat barang tu.... lepas tu terus ke kedai kek beli kek... plan nak beli SR... tapi sebab masa pun dah petang... nak ke kedai SR lagi... malas sangat dah... so beli ajelah kat kedai kek King aje loorr.. pun sedap kan kek dia... So... kelam kabut beli bawak balik... tapi Aqilah tidolah pulak time mama sampai... hhuhuhuhu.. sayang mama... apapun... Aqilah memang sangat seronok dapat kek dan dapat hadiah... entry tiup lilin nanti mama upload kendian ye...

6 comments:

mummy_ayu said...

happy birthday kak long aqilah!! semoga panjang umur, murah rezeki, sihat & happy selalu...s& semoga jadi kakak yg baik..tolong mama tau!!

IEMA said...

eppy besday qilah..
moga panjang umur murah rezeki k
ummphhh..!!

@e_da said...

Happy besday aqilah... kek kings pun sedap gak kak.. sy peminat kek kings.. harga pun ok la kalau dr SR.. heheh

~ ReD ~ said...

apa lah agaknya hadiah yg aqilah nak sangat tu yer?:D

lady D said...

celamat hari jadi ye cayang....besaunya adiah cayang tue...pe kebendanya?

alfa juliet said...

siap balut bagai..gigih mama