Sunday, July 11, 2010

Salam Pagi Ahad...

Pagi ni.. bangun awal.. tapi turun bawah pun belum.. Aqilah bangun kul 6.30.. tak nak tido dah... asyik mengacau papa tido... naik atas badan orang tuhla.. buat-buat tunggang kuda la.. pastu dok lompat-lompat atas katil.. sikit lagi tak jatuh berdebuk kat bawah... hish...

Tak tahu nak brekfast apa pagi nih... papa kata.. maybe roti canai mamak ajelah.. huhuu.. dah naik kembang tekak ni dengar roti canai mamak tu... sesekali dapat brekfast mee sup ke... sedap gak... hahahaha kat manalah kat Nilai ni nak cari mee sup... kalau kat Ampang dulu senanglah.. bila hari minggu je.. teringin nak makan apa.. terjah je pasar tani kat Taman Ahmad Razali tu.. semua ada... sekarang kat sini.. kalau tak buat sendiri.. jangan haraplah nak merasa tekak nih...

Petang nih nak ke Damansara hantar Atok Aqilah ke rumah Cik Ngah Aqilah... esok dia ada chek up kat PPUM... tengahari ni ingat nak masakla... dalam kepala ni dok fikir terung masak lemak cili api campur ikan masin, goreng ikan, sayur kangkung goreng, hati ayam masak kicap... pastu sambal belacan... peerghh.. dah meleleh airliur dah nih... huhuhuh...

p/s - malam tadi puashati dapat makan char kuey teow kerang... ahaks... thanks papa...

4 comments:

suhaisweet said...

Dropping here..Very nice friend..My special for u.. Check it Out!

RaFFLeSiA MeRaH said...

nak mee/mihun sup sedap...try la la cari kat pasar mlm tmn tun kat umah aku ptg nanti...perhhhhh...sedapp, nak pulak mkn jer kat situ....terangkattttt....

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

Mama.. Sungguh menyelerakan.. Ibupun dah terasa2 nih... :)

Rizziela said...

kita pun mkn roti canai gak