Wednesday, August 18, 2010

Menu Berbuka Petang Ni : - Hati Goreng Berempah & Masak Lemak Cili Api Telur



Bila menjelang petang... wajib terjah fotopages resipi Kak Hanieliza sambil cari idea nak masak apa.. sambil-sambil kita belajar memasak... Petang ni hati dah terpaut dengan Hati Goreng Berempah... Juga... masak lemak cili api telur... tapi tak de la telur itik.. telur ayam aje la... Tak sabar nak balik.. nak masak untuk keluarga... dengan air tangan sendiri...



note : gambar cilok dari fotopages kak hanieliza...

5 comments:

yantz-yeem said...

selamat berpuasa kak...cedapnya...hari nie baru saya nak msk daging masak kicap..

kak jom tgk entry terbaru saya..pastu tinggalkan komen yea...:)tq!!

Sue said...

alahai kecur air liur tgk hati goreng berempah tu.... my fav la!! huhu... pregnant pon rajin n larat sungguh memasak ye.

iswatie "colours of life" said...

mcm best jer masak lemak cili padi telur tuh..yum yum

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

cedapnya tgk lauk2 tu..ct dah lah x blh puasa akak..tetiba jd lapar ni..huhu..

Lynn said...

time bulan puasa, acara wajib cari resepi kat kak hanielieza...