Friday, September 03, 2010

Dah Lama Tak Masak...

Sejak dah last-last ramadhan ni mood masak tu macam dah semakin pudar pulak... tapi dah kebetulan cuti.. hari ini mama adalah mc ye... dah lama tak masak... dah nak dekat seminggu asyik singgah pasar ramadhan bukit mahkota je... hari ni masakla pulak... Dah lama tak makan sayur campur... dah kebetulan keluar jap tadi.. terus beli sayur dan sos tiram.. sebab dah lama sangat tak masak sayur campur.. sos tiram kat umah ni pun dah naik berkulat dah... gegegege... sayur campur klu tak de sos tiram.. memang tak sedap ler...


Tu dia rupa sayur campur mama... memang sedap.. hahahah puji diri sendiri... sampai ratah-ratah je sayur dia... best...


Goreng ayam kot Aqilah nak makan nasi.. tak nak dia...
sekarang dia makin kurang makin.. badan pun cam dah susut sikit...


Goreng ikan...


Sayur lemak labu..


Ni sambal... malas nak campur ngan ayam tu sekali... sebab klu tak habis... boleh simpan..


Sambal tempoyak... dah cukupla tuh... rasa macam sikit je menu tadi.. alih2 dah penuh dah meja.. cukupla tu alhamdulillah.. rezeki yang ada....

2 comments:

BIONIC WOMEN said...

banyak nyer masak..rajin betul...hehe

alfa juliet said...

kira rajinlah tu..sy dulu preggy 8 months tak masak.haha