Monday, October 25, 2010

Jumpa Calun Menantu... Huhuhuhu..

Actually ni entry tertunggak... sebab dah lama kan.. tapi tak peduli.. nak cerita gak... Cik Puan Shiemz datang umah nak beraya.. dia kata.. dah lama tak jumpa bakal besan.. ngan bakal calun menantu... huhuhuu... Nasib hang la Shiemz... hang nak mai umah aku... umah aku sentiasa terbuka untuk hang laki bini... ceewah... Mama buat Nasi Ayam je pun ri tu...

Ni bakal mak mertua ngan bakal menantu... mesraaa naaa.....
Bakal mak mertua sporting... nasib kamu la Aqilah... hahahah.. nanti ada kena catu makanan klu kamu jadi menantu nih...
Ha.. itu anak teruna Shiemz... sangat-sangat behave dan matured... mama dia panggil Faizal Tahir.. sebab rambut panjang gitu... tapi memang god boy lah kamu Haziq...  Auntie plak yang terjatuh cinta sama kamu...
Semua mainan Aqilah... dia nak pinjam.. dia akan mintak izin dulu... dia tak ambik ikut sukahati dia... sangat bagus... lebihla markah kamu ye Ajik auntie kasi... gegegegge...

Ultraman ni adalah wajib... huhuhu... nanti ada mak mertua tolak markah ni nanti ni...

Calun Besan bertemu Calun Besan... Hahahahaha....

Kot masin mulut ... nanti berbesan ler...Ajal.. jodoh .. maut... tuhan yang tentukan....Anak-anak masih kecil... mak bapak saje menggatal cari calun menantu...Gegegegegege...Disebabkan kitorang sama-sama bawak perut dulu....kan shiemz... aku doakan.. hang cepat-cepat ada rezeki kasi Haziq adik... insyaallah...

2 comments:

~aSHa~ said...

thumbs up...
apa salahnye rancang masa depan anak2..ehehehhehe

shiemz said...

InsyaAllahh...sama²la aku peknen ngan kakak kembo hang lak nanti.. hahah.... Aqilah suka main ngan hadzeq kan..sebab hadzeq behave kan... tapi skali org kasik pinjam itu barang, nak kasik balik berebut.... jakun tul anak aku tu... hahah.... Nanti nak jumpa aqilah lagik.. best jumpa aqilah.. aqilah pandai ambek hati kawan2 yek... :D