Tuesday, November 30, 2010

Aqilah Nak Pakai Tudung Sama Mama....

Tengah siap-siap nak gi Grand Union.. nak g beli susu Aqilah....

Aqilah : Mama...mama... Aqilah nak pakai tudung sama mama...
Mama : Okey...okey..
Aqilah : Aqilah gi ambik sendiri ye tudung... (Sambil terkedek-kedek gi bilik sebelah tempat gantung tudung...)


Longgarla tudung mama kan.. kena pin kat bawah dagu... tak per sayang.. nanti mama belikan Aqilah tudung untuk budak-budak ye...


Bertahan jugak sampai balik umah dia pakai tudung ni.. maybe malam kot.. sejuk.. so dia tak kisah... klu siang maybe rimas sikitla sebab panas kan...

8 comments:

:: HUSNA :: said...

comel aqilah pakai tudung...

eLYies said...

najah aqila pun sibuk nak pakai tudung..skang ader 2 helai dah tudung dia...

Bonda Mawar said...

bagusnya dia nak pakai tudung..
kiut!

nome said...

Comelnya dia pakai tudung...

Irdina said...

Salam mama..comelnya aqilah pakai tudung..kalau mama berminat blh la tgk blog saya..ada tudung dgn telekung sembahyang..cantik dan murah..tp untuk dewasa..untuk kanak2 coming soon..hihi.. http://qirdina.blogspot.com

aZeeMaH said...

sama je liuk lentok mama ngan aqilah..hehehhehe

Faizaharis2 said...

alahaiii tomeiiii nyerr dia....

E'za a.k.a aiezza sue said...

alllololo..omey nye dia..suka la pic last tu..wlp mata tutup :)