Friday, February 25, 2011

Umur Saya Sudah 2 Bulan 10 Hari = 70 Hari

"Comel tak saya??????"

Sedar tak sedar Aqil Naufal sudah pun berusia 70 hari... alhamdulillah... anak mama membesar dengan sihat dan bijak... cuma ni ha baru baik dari selsema.. berjangkit dengan kakak Qilah... kakak Qilah sekolah sehari dah kena selsema... pastu kena ruam susu... tapi alhamdulillah... dah baik dah pun...huhuhuh... Sekarang Aqil Naufal dah pandai ajak sembang-sembang dah... dan dah nampak potensi untuk mengiring... berat terkini sudahpun 5.2kg masa gi klinik untuk injection 2 bulan...Majlis Aqiqah ngan potong jambul belum buat lagi ni.. insyaallah sebelum mama naik kerja... harap boleh terlaksana... insyaallah...

Hahahaha.. apa benda mama nak citer mama pun dah blank dah... sebelum dapat pegang pc ni.. memacam citer nak citer... bila dah mengadap ni... ntah apa-apa je nak ditulis... aduhai... apapun.. layankan ajelah gambar terbaru Aqil Naufal kat atas tuh...

p/s = sedar tak sedar dah habis dua bulan mama bercuti... uwaaa... tinggal sebulan jek lagi kena naik kerja.. malasnyeeeeeeee... macam nak tambah cuti 3 bulan lagi plak...gegegege....

11 comments:

Hot Mummy said...

wah, dh beca dh die!!encem boy!! sape jaga nanti neh kak?

@e_da said...

comel n hensem la aqil.. kejap je masa berlalu kan kak.. rasanya mcm baru je akak bersalin.. sok lusa tgk aqil dah leh meniarap , jalan pulak..

nome said...

dak encem in da house...kejap je dah besar anak bujang nih :)

LayarLara said...

tambah cuti? hehheeh aku takut masuk bulan keempat ko pun conceived..

Afne said...

comelnyaaaaaaaa mcm kakak aqila masa kecik2.

alfa juliet said...

baju tu cantik

@hasney^-^ said...

hmm comenynya hero ni sorang.....

nurul said...

mama qilah cuti 3bulan erk.. bestnye.. cepat jer besar encem boy nie kan..

IDAZS said...

ensem, dah besar dah dia :)

ann @ hatiberbunga said...

hensemnya jejaka idaman malaya ni.. ;)

Mak Izz said...

dh iras aqilah :)