Saturday, March 26, 2011

Mama Kurang Sihat...

Bila ada anak kecik ni... selalu berdoa minta dijauhkan segala penyakit... sebab susah sangat bila sendiri tak sihat nih... contoh kena selsema dan batuk macam mama sekarang nih... badan lemah je... hidung berair... tekak perit rasa nak tercabut... mata panas... takut sungguh berjangkit dengan anak-anak... tadi petang Aqilah dah menunjukkan tanda-tanda nak demam... si Naufal tak tahulah... sebab tengahari tadi bawak dia pegi injection untuk 3 month... alhamdulillah... relek je dia kena ccucuk ngan doktor Yusri... Doktor favourate Naufal... suka sangat dia dengan doktor Yusry tu...mentangla anak teruna orang tu pun nama Naufal gak...huhuhu...

Esok Ahad... confirm tak kemana... dengan keta tak de... dengan kesihatan yang tak mengizinkan... dok umah jekla layan anak-anak... harap2 dan doa anak tak berjangkitlah selsema dari mama nih... kalau tak... lingkup... hahahaha....

1 comment:

Farrah Hasna said...

sayepun batuk tak elok2 lg..huhu