Saturday, April 02, 2011

Drying Rack


Dah lama sangat nak beli drying rack nih... tengok kat online... rege rm39.00 belum + ngan postage... kebetulan gi Manjaku... ada member kata ada jual kat situ dengan harga yang sama... so beli aje lah...

Stil gunakan lagi Pigeon... Naufal stil tak nak guna Avent... ingat nak trykan dia MAM... kot-kot dia nak... harap-harap dia naklah... Aqilah memang tak de masalah pakai Avent... 30 biji botol susu Aqilah kena buang... sebab semua tak leh guna... lepas ni nampaknya kena lebih rajin basuh botol susu anak... sebab botol setiap seorang tak banyak... emm....

5 comments:

zino said...

dah lama tak ada menda2 tu hehe

Farrah Hasna said...

senang kering la kan botol pakai drying rack ni..

my little family / kaftanbatik said...

MA pun nampaknya dah kena kuarkan dr kabinet la menda nih. tp botol susu kat baby je xbeli lagi..

IbuHannaSyahmi said...

salam kenal puteri 1..
suka baca blog ni..sbb kita sesama ada sepasang anak yg lebih kurang sebaya..

suka drying rack ni. saya pun ada 1, bli time anak sulung bby lg..now dh x muat nk share 2 beradik..sorang je dh 3,4 botoi kan..

Mak Izz said...

aqilah ada 30 biji botol susu? OMG!!!