Tuesday, April 05, 2011

Lipstik...

Sejak ada anak ni.. koleksi lipstik tak de langsung daa....
Dulu masa bujang-bujang... koleksi lipstik sehingga ada yang
tak terpakai-pakai... punyalah banyakkan..
Sekarang kalau ada seketoi dalam henbeg tuh...
dah dikira untung dah tuh..
Masuk kerja ri tu belilah 2 ketoi ni ha..
Tak tahula tahan sampai bila nih...
Kalau Aqilah dapat selongkar...
Memang selamat ler....

4 comments:

Zura said...

kalau sy kak..satu tue pun payah nk abis..

IbuHannaSyahmi said...

agree wif u. bila dh beranak pinak x meriah dah stok lipstick. lg2 saya jenis sensitif dgn certain lipstick..pulak tu jenis x suka make-up sgt..hmm..
citer pasal lipstick, ni nk kena cek balik dlm bag mana ntah, lg 3 mggu dh nak naik keje heheeee

Wina Momma S and S said...

betul kak, wina pun baru je beli lipstik baru lps pantang hari tu..sebelum tu berbulan² x pakai lisptik

wina pun suke lip gloss Silky Girl..kalau brand lain bibir jd kering le

Mak Izz said...

lipstick sendayu tinggi (ceay saje nk mention) br jahanam minggu lepas. anak bujang kesayangan buat crayon pulak. rs nak nanges je tp nanges bagai nak rak pun tak guna jgk kan. lipstick sudah menjadi crayon T___T

skrg merajuk takmo letak lipstick dlm handbeg dh. *mcmla Izz faham :(