Thursday, May 05, 2011

NAUFAL 4 BULAN SETENGAH...

Saya sudah 4 bulan setengah...
Saya dah pandai meniarap...
Saya dah pandai mengamuk kaw-kaw klu tak dapat keluar jenjalan...
Saya dah pandai ketawa terkekek-kekek...
Saya dah pandai angkat montot nak merangkak....

Saya juga dah pandai makan tangan...hahahah...
Gambar atas ni saya makan jari... tapi saya tak puashati...
Saya nak masukkan semua tangan saya dalam mulut..
Tapi tak leh... sebab tu saya jerit-jerit mama...
Biar mama ngelabah....hiks

First time pakai kasut...
Kasut ni auntie-auntie ofis mama saya kasi...
Cute kan saya pakai kasut...

Saya pun dah pandai tendang-tendang...
Cam papa main bola tuh...
Papa suka kata saya ikut dia pandai main bola....
Ahaks..

Ok..tuh jek progres saya buat masa ni.. nanti next month ada masa...
Saya citer lagi ye...
 
Alhamdulillah... semoga tuhan kurniakan kesihatan yang baik untuk anak-anak mama...
Aqilah Najla
& Aqil Naufal
Mama sayang kamu semua...

5 comments:

:|: TinTa Kibod :|: said...

hoho..geramnya peha beliau..^_^

*entri baru Muka legend, hati pun Legend
*j0m teng0k Clearance Sale & New Pyjamas Coming Soon

Ibu Piya said...

peha dia yg tmbab tu geram je tgk ...rasa nak gigit je..hahahha

kak long said...

salam kenal...suka tgk baby ala-ala baby michelin ni...hmm...breastfeed ke? kalau berminat dgn sulemenutk meningkatkan kualiti & kuantiti susu..mai la jenguk kak long...

gee ryder said...

naufal ni cam cepat jer nak merangkak, afeef belum lagi.
iras aqilah la kak dia hehe

Cikyan bini MrRuffey said...

meh sini nak gigit peha dia tu..geram