Tuesday, May 03, 2011

Rambut Aqilah...

 Dah panjang sangatkan rambut anak dara mama ni...

Hajat di hati... nak trim sikit hujung dia... potong kat bawah sikit...

Tak boleh lah potong pendek terus... aset ni..aset... huhuhuh... 
penat mama jaga rambut anak dara ni dari lahir...hiks...

Nanti2 kita update rambut Aqilah yang telah dipotong ye...

Dah susut sikit dah badan anak dara mama nih... makan banyak gak..
cuma susu kurang sikitla...


7 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

buatlah teknik rebonding...ngeh ngeh ngeh....

nome said...

jeles arr dgn rambut aqilah yg panjang mengurai tuh...seyes cantek...wajib buat kat anak sendiri camni...nampak so sweet :D

Lelord said...

panjangnya..najlaa ritu masa kami balik mesia potong sket bawah tu

Iela Fazielah said...

makin besar, makin tinggi n makin lasak... mmg nampak susutkan... tp berat dia stil maintain ye dak???mcm syafiqah jugak... sgt suka budak rmbut panjang...

♥MiZz-siHa♥ said...

cantek rambut aqilah...
dah kurus la aqilah..

shiemz said...

jaga2 la ghambut panjang.. ajik ghambut pendek pun p school kena kutu... ngan aku² skali berjangkit ngan kutu.. hahaha

Wina Momma S and S said...

wahhh panjang betul rambut aqilah ye kak? rajin pulak akak jaga

wina bru je potong rambut Kira sbb panjang sangat malas nak ikat² bagai heheheee