Wednesday, June 22, 2011

KEMBALI TERJALIN - SLAM

Korang peminat Slam tak...???
Korang peminat Zamani tak...???
Mama...memang peminat no.1 Zamana Slam...

Slam - kembali terjalin

This mp3 found @ weblagu.com

Best kan... inilah salah satu lagu kegilaan mama
suatu ketika dulu... heheheehe... (malu sekejap...)
Zaman muda remaja dulu...
Setiap konsert Slam.. mama terjah..
U all percaya tak...??
Kalau takat gambar dengan Zamani tuh...
Hahahaha..berlambak-lambak...
Betul laa.. ada yang tak percayakan...
Ada sesapa nak tengok tak...
Gambar zaman muda remaja..
bergambar dengan Zamani Slam..???
Ada tak yang nak tengok..?
Kalau ramai nak tengok...
Mama upkan gambar..
Kalau tak de nak tengok...
Hahaha.. takyahla..jadi simpanan peribadi jekla...
kui..kui..kui...

Note: Hari ni tetiba jadi mood artis plak..sebab pagi tadi dok dengar lagu Kembali Terjalin ni lah kat dalam keta.. hahaha siap nyanyi sorang2 cam orang giler kat dalam keta...kah kah kah....

4 comments:

~ yus ~ said...

alah kak puteri. Upload jelah gambar tu, nak tengok!!

Yus pun minat zamani slam dulu, tapi tak pernah pun gi tengok konsert dia atau jumpa dia. Huhu, mmg tak pernah tgk konsert pun, mau kena belangkung dengan ayah nanti...:)

mummy_ayu said...

upload la..memang minat giler dgn zamani slam tu...and suka sgt suara dia..romatik...sampai sekrg pun suka dgr lagu2 dia...best!!
upload tau..nak tgk..mesti jeles nie..

Mak Izz said...

x minat slam tp teringin nk tgk gmbr akak posing dgn zamani slam. silalah upload. sy tunggu!

Anonymous said...

upload la kak pu3, nak gak tangok zamani dan akak d zaman remaja...hahaha..upload ya kak pu3...