Monday, June 20, 2011

Sticker Nama Untuk Anak-Anak...



Dah lama sangat nak tempah sticker cenggini kan....
Yerla..lama tak lama la..sejak anak-anak diletakkan di Taska Acacia tuhla...
Kadang-kadang diorang kat Taska tuh.. dok conteng2 botol susu
budak-budak ni... Sayang jugakla kan..comot je botol susu...
Apapun... terima kasih untu IZAN aka CEMOMOT
sebab tempahkan untuk akak...
Luv u Dik Zan...
Sekarang senang... semua leh tampal sticker ni...
Cantik dan kemaslah... tak de lah rosak botol susu budak-budak ni...
Kalau tak sayang botol susu....

4 comments:

cikmOt said...

hehehe...kemas kan kak...ti kita tempah lagi...wat stok...sure mana saja akak tampal nama budak2 tu kan...hhaha

~aSHa~ said...

eheheh nak mintak tlg izan tu jugak la tempah leh kan ibu izan....

Alida Ali said...

Lagi senang kalau pakai Dymo Letrataq..byk mana nak tulis atau apa kita nak tulis pun blh...lps tu potogn & tampal je..

no need to reveal said...

kat mana tempah akak? nak tempah gak