Monday, June 13, 2011

Trim Rambut Naufal...

 Comel tu comel rambut panjang gini...tapi kadang2 cam serabai plak....

 Hahahaha.. kalau dah boleh ditocang... sah! rambut Naufal memang dah panjang sesangat..
Dok bincang ngan papa... camana nak potong rambut naufal... dulu masa Aqilah tak per la...budak pompuan rambut panjang comel..tapi kalu budak lelaki rambut panjang..hahaha... serabai tol la jadinya... diskas2 mula2 nak bawak g kedai mamak.. tapi papa bising.. kata machine potong rambut tu nanti bergegar kepala otak... hahahhaa... pehtu... nanti meraung dalam kedai mamak... nanti gini la nanti gitu la... last-last... potong ajelah sendiri... hahaha... berebut gunting mama ngan papa.. jap mama nak gunting..jap papa nak gunting.. haha... jap Naufal jerit.. jap Naufal meronta-ronta.. jap2 dia gelak2... we all suruh Aqilah agah2 adik kasi diam... okla..dia terkekek-kekek gelak... pehtu rimas kot..gatal2 badan dia... dia jerit n meronta-ronta... huhuh..sabar jekla... dalam kelam kabut gitu... cam ni jekla hasilnya...

Jadilah... tapi nak kena trim sikit lagi tu kasi pendek lagi... nampaklah brutal sikit anak bujang mama ni kan... klu tak rambut dia skima jek...hahahahaha.... Best weh dapat anak sepasang nih...
Sebab macam-macam kerenah nak kena layan... hahahaha... pengalaman anak perempuan lain...
Pengalaman anak lelaki lain.. tapi apapun... kalian berdua adalah pelengkap kehidupan mama n papa...




6 comments:

Afne said...

macho la naufal :)

*diera* said...

shomelll... ok la tu rambut pacak2.. ensem tauuu..

rosmona said...

ensem anak bujang akk pas potong rambut..

Delima said...

saya ni smpai skrg tk reti nk trim rambut hadif.. hahahaha kalo rambut hannah senang sket, kalo rambut anak laki ni tak reti den...

Alida Ali said...

Bestkan ada anak laki & perempuan..blh tgk perbezaan yg ketara...

LayarLara said...

pengalaman aku... ko kene train anak pegi kedai potong rambut (lelaki je) sebab kalau ko tak train dari sekarang.. nanti sampai ke besar bila nak potong rambut nangis..

Masa ibtisam baby, aku tak bagi pakai mesin pencukur.. aku suruh pakai gunting je bagi pendek sket..

Skang ni umur setahun 6 bulan, gunting rambut dia boleh duduk sendiri, takde jerit2 or melalak... cool je.. hehheheh