Monday, July 04, 2011

EL Lagi... Anak-anak tak sihat...


Cepat baik ye anak-anak....
Mama sangat tak keruan..bila anak-anak mama tak sihat...
Mama sangat-sangat risau...
Cepat baik ye nak....

P/s : Aqilah pepagi ngadu sakit telinga - alhamdulillah takat ni dah ok....
Naufal - start pagi semalam muntah susu - muntah sikit tak per - ni stok muntah menyembur banyak2 tuh... adoihai..risau ya amat - tapi alhamdulillah dari mlm tadi mama kurangkan amoun susu... sampai pagi ni nyusu cam biasa..tak muntah dah...

Mama harap dan doa...anak2 mama cepat sembuh ye nak...

4 comments:

watyz said...

anak2 aty pon x sihat kak. konon2 kite mc sbb x sihat rupa nye kena jaga anak2 yg x sihat. la ni senang btol dpt nyakit kan...

RaFFLeSiA MeRaH said...

aku tgk aqilah tu kemain hepi lagi...ke auta dia x nak gi nursery...huhuhu....naufal tu nampak lah monyoknyerr....tp dah ok tu kira alhamdulillah la...

Vna Sandhu said...

susah hatikan bile anak² x sehat nie?

semoga cepat sembuh ye aqilah & aqil naufal

my new url http://myspaceofthoughts.blogspot.com/

nur adha said...

salam kenal sis...
musim2 cuaca yg kurang menentu ni memang senang penyakit singgah...
cuba amalkan suplement sebagai salah satu cr mencegah...
just my 2cents...