Friday, August 19, 2011

Anak-Anak Abby Abadi - Air Dicincang Takkan Putus

Orang kata..air dicincang takkan putus..
Cam nilah diibaratkan diorang nih...

Tiadakah sekelumit harapan untuk mereka bersama semula...???

U all sedih tak tengok..??

Touchingkan...???

Gambar ni confirm buat airmata mama meleleh...
Gambar-gambar ni semua mama ambik dari fanpage Abby Abadi..
mama memang peminat setia Abby Abadi dan Norman Hakim
Sejak dari dulu lagi... tapi yerlah.. jodoh mereka tak kekal...
Tapi hubungan mereka tetap erat semata-mata kerana anak-anak...
Tak leh nak cerita sebab sedih mengenangkan betapa tabahnya
Abby Abadi menjaga anak-anak tanpa seorang lelaki bergelar suami..
Mood sedih...:(


8 comments:

HappyIrfa said...

kalau tanya saya.jawapannya,mungkin kita nampak anak2 hepi..tapi hidup mereka tetap tak complete sepert keluarga yg lain

TAPI..ada tapi yer.kalau dah tak serasi untuk apa bersama?biarlah cari kebahagian yang lain.kalau saya jadi Abby pun..takkan baik balik dgn seseorang yang pernah mengkhianati kepercayaan kita.kalau berbaik krn anak2 pun sampai bila?memaafkan tidak sama dgn melupakan..

syariza09 said...

pic last mmg leh nangis, pasni kalo norman dtg pon, bertemankan memey lah pulak...errrmmm

farhana aka isteri fakri said...

klu dorg bersatu blik kan bgus..happy je nmpk dorg 2..

^effa^ said...

sian kat anak2 kan.. mintak dijauhkn dari jadi camni.. ;)

nasazfrog... said...

serius sedih tgk gambar tuh,, alangkah bagusnya kalu dorang berbaik semula,, kesian kat anak2 yer kak...

Liza said...

Sedih tp dah tak de jodoh kan? Nasib masih ada rasa kasih si ayah....

Elin said...

emm sedih bl tgk solat sama2 tu..:(. Akk, bl nk amik bj kt akk ek..bj wina.

MeMHaliD said...

salam ramadhan...
kasihan pada anak2 kan.walaupun saya belum ada rezeki diberi anugerah itu dari Allah.tapi sebagai seorang anak kita sendiri mahukan ayah dan ibu kita selalu sayang menyayangi baru kita rasa keyakinan untuk kita hidup adalah tinggi.ni diaorang kecik2 lagi dah kurang rasa tu..memang terharu...moga Abby kuat!