Tuesday, September 13, 2011

Aqilah Najla Buli Aqil Naufal - Kesian Betul

Kesian Aqil Naufal..
Memang kena buli jekla ngan Aqilah Najla
Tapi sekarang Aqil Naufal pun dah pandai melawan
Kadang2 tanpa sedar...dia tarik2 rambut Aqilah Najla...
Hahahha... Tapi alhamdulillah.. si kakak ni walaupun dengki kat si adik...
Tapi kalau adik buat apa pun kat dia.. dia tak melawan pun...
Dia tak balas balik... dia redha jekla apa adik buat kat dia...
Sebab adik pun selalu redha jek apa kakak buat kat dia..
Macam-macam peel keletah anak-anak...
Apapun...kalianlah nyawa mama...

5 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

sama la kak anak kita..
asyik bergaduh jer..
kadang2 tarik rambut..
sayang pun sayang gak..
haish xtau la budak2 niey..
hehe

sue zainun said...

Tanda sayang adik tu :)

watyz said...

eh nape kak aqilah dok dlm walker? sian adik kena buli. tp kan kalo adik buat akak/abg x melawan tu standart kot sbb anak aty pon sama... :)

mawar (^_*) said...

gurauan adik beradik =)

syariza09 said...

budak2 gaduh napak comel jer :)

rumah kt p.9, kuarters lama, dtg la umah