Thursday, October 27, 2011

Alhamdulillah...dah sampai rumah awal...

Alhamdulillah... sekarang kul 5 dah terpacak kat umah...
Kalau dulu.. tak pkl 5.30 jangan harapla nak sampai umah..
Itupun paling cepat... klu tak..mahu lajak ke jam 6 petang...
Sian anak-anak... 
Mama memang tak nak lewat sesaat pun untuk bersama-sama anak-anak..
Terasa rugi waktu kalau lewat balik...
Terasa macam.. kesian sangat kat anak-anak...
Alhamdulillah... sekarang dah boleh sampai umah awal...
Alhamdulillah..syukur sangat-sangat...
Tadi pun 4.50 dah sampai umah..
Yeeehuuu..seronok sangat-sangat...
Konon dah rehat2 kat umah... nak gi beli goreng pisangla..
Alih2 kereta tak nak start...bateri kong...
Act sebelum depavali tu dah buat hal dah...
Sangkut kat Shell Taman Warisan..
Kebetulan singgah isi minyak...
Terus keta tak leh start...
Mengaruk call papa suruh datang...
Esoknya elok plak.. petang ni dia buat hal plak...
Huhuhu..memang nak bateri baru daa....
Huhuhu.... apapun semua dah ok...
Harap tak jadi apa2la dengan gen2 kesayangan mama tuh lagi...

1 comment:

Krsty Pinky said...

huiyo..kalo sayelah kete kong tgh jln mau nak mraung kot..hehehe..
dah ganti ke bat kete?