Friday, January 13, 2012

Untuk Aqilah Najla Tersayang.. :)


Hasil air tangan mama... Untuk Aqilah Najla tersayang...
Hahahaha... papa dia tumpang jekla tuah anak dia....
Bukan papa yang mintak..tapi anak dara yang mintak...
Kesian... sejak sekolah ni Aqilah punya selera tak menentu...
Mungkin penat kot... maybe nak sesuaikan dengan keadaan kot...
Mama pun tak sure... selagi mampu mam cuba tackle selera Aqilah...
Selagi larat mama cuba masak masakan kegemaran Aqilah...
Yerlah budak2 kan... selera diorang ni susah kita nak tackle...
Aqilah pun mcm tuh.. kadang-kadang kita buat sup ayam...
Ada masa dia makan sampai bertambah dua tiga kali...
Ada masa... tak habis... tapi berat Aqilah tetap 23kg.... ahaks...

Budak 23kg.. :)
Sekali klu dia terpijak jari kita.. rasa nak pitaaammm... hahahaha...

4 comments:

chuy4 said...

uhukk.. sama berat kakak nana umo 8 taun hehe

fini zaini said...

aku rsa cam nk nangis tngok berat ank dara akak cenggitu..ank aku berat dr tu kak..wawaawa...takde yg xberselera..lalu je mkn..uhuhuuh

:|: TinTa Kibod :|: said...

ololo..
takpelah kak..
selagi daya layan je selera anak..
mmg kdg2 tak tentu selera dorg..
huhu..

:| entri baru |: Baru! 5 jenis IPAD learning..RM30 je inc pos!

surijunior said...

sedapnya.. best kalau pandai masak :)