Friday, April 06, 2012

Puashati Dapat Masak Sendiri :)


Tak ingat masak bila...
Last week rasanya...
Anak-anak saya memang penggemar nasi ayam...
So nak tak nak.. mama dia mesti kena masak nasi ayam...
Walaupun masak nasi ayam rasa dia ala-ala bajet ngam2 je cukup garam dia...
Kiranya...ala-ala jekla.. nak puji tak boleh... nak kata tak sedap pun tak boleh...
Hahahaha... tapi masak sendiri memang puashati kan...

Oklah... dah nak balik dah ni.. nak solat jap.. pastu balik... esok cuti..syoookkkk... plan nak ke Ikea.. tapi tak tahulah PM kat umah tu aprove ke tak...?? huhuhuhu....

1 comment:

FirZie83 said...

uwaaa..dapnya kak..esok nak buat la...hikhik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...