Tuesday, May 22, 2012

Anak Bertuah Saya

Orang kata.. nak marah anak kena cakap benda elok2 kan...
Saya suka panggil anak saya.. `Anak Bertuah'...
Harap-harap memang bertuah sampai besar....
Hehehe...

Semalam kami melepak kat KLIA 2 jam...
Hantar mak saya pegi umrah..
Alhamdulillah dah selamat pergi...
dan dah selamat pun sampai di Madinah mlm tadi..
Alhamdulillah... 

7 comments:

Irfa said...

kak puteri
kat klia ni selalu sy tengok budak2 meniarap atas lantai .mgkin sbb lantainya berkilat
anak saya pun sama..

azi said...

Salam kenal....
Blog yang menarik...jadi akakpun folo...:)

Akak dah jalan-jalan tadi, suka dengan hiasan rumah Mama...pandai Mama menghias..akakpun suka jugak...

~ yus ~ said...

hehe....Aqilah nak kasi lagi kilat ya lantai tu...

alah kak, budak2 mmg mcm tu kak, anak2 yus pun sama...huhu

zh-ena said...

hahahhahah mmg la anak bertuah

fini zaini said...

hohoho..ank dara akak...fini ank dara ok la..yg salalu wat gini ank bujang je le..uhuhuhu

ct rahani said...

amin.. arap2 anak bertuah smpai bila2 kan..

btw.. salam kenal kak.. sy follow yer.. :)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

ha ha ha wat cam rumah sendiri ek, sama lah macam kita kalo balqis nakal2 kita panggil dia "anak bertuah"...semoga anak2 kita betul2 membawa tuah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...